Zdravlje

Oslobodimo se predrasuda zarad savršenog tela


Stručnjaci, odnosno treneri i nutricionisti, otkrivaju da u vežbanju postoje određeni mitovi koji čine više štete nego koristi, pa imaju negativan uticaj na osobu koja želi savršeno telo. To može dovesti do gubitka motivacije, te odustajanja od vežbanja. Evo kojim uvreženim mišljenjima ne treba da verujete, kad krenete u svoj pohod za fit figurom. 

ThinkstockPhotos-625006204-768x513

Prva stvar je da je vežbanje jednom ili dva puta nedeljno sasvim dovoljno! Nažalost, ovaj ritam ne dovodi do rezultata. Najbolji program vežbanja podrazumeva minimum tri dana treninga.

Drugo uvreženo mišljenje je da će trening snage izgraditi žensko telo kao muško. Mogućnost povećanja mišićne mase zavisi isključivo od količine testosterana koji imamo, a trening snage ženama je odličan način da izgrade mišiće, povećaju zdrave masni i poboljšaju opšte zdravlje.

I treće uvreženo mišljenje jeste da su sportska pića najbolji način da povratimo energiju nakon vežbanja. Sportska pića sadrže visok procenat šećera, pa nisu dobra zamena za vodu ili šejk bogat proteinom. Protein treba da bude ključni sastojak vaše ishrane, a njegovo unošenje tokom i nakon treninga može da poboljša izgradnju mišićne mase.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s